وقتی یادِ تو میفتم ، باید هم توو هر نفس بغضم بگیره من فراموشی بگیرم ، اون همه خاطره رو یادم نمیره همه جا با توأم عشقم ، همه جا کنارمی واسه همیشه هر جایِ دنیا که باشیم ، ما که حسمون به هم عوض نمیشه نمیشه من که زندگی ندارم ، واسه من دردِ نبودنِ تو کم نیـــست آره زنده موندم اما ، زندگی نکردنم دست خودم نیست دستِ خودم نیست شاید ا ز خودت بپرسی ، عشق دیوونت چرا آدم نمیشه چرا بعدِ این همه سال ، حتی یک شب به تو حسم کم نمیشه نمیشه دل شکسته...
ما را در سایت دل شکسته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 16:48